Andromacha – statek zaopatrzeniowy z Bostonu dowodzonym przez kapitana Brysona. Oprócz cennych surowców Andromacha transportowała również niewolników.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Sezon pierwszy[edytuj | edytuj kod]

Kapitan Flint przed wyruszeniem w poszukiwaniu Urci de Lima chciał jak najbardziej ulepszyć Morsa aby zwiększyć szanse na przejęcie galeonu. Eleanor próbuje przekonać kapitana Andromachy Brysona aby ten użyczył swoich dział poprzez znajomości ojca - Richarda Guthrie. Niestety Richard podstępem przekonywuje Brysona aby ten nie oddawał swoich dział - wszystko to robi pod pretekstem chronienia Eleanor. Bryson odpływa z Nassau - widzący to Flint wyrusza za nim w pościg.

Statek[edytuj | edytuj kod]

Andromacha posiada działa, których Flint potrzebuje do wyruszenia w poszukiwaniu Urci. Niestety Andromacha nie należy do łatwych celów gdyż posiada ponad tuzin dział i 60 ludzi gotowych do walki. Żadnemu piratowi podczas panowania Brysona nie udało się jeszcze wejść na pokład Andromachy do czasu abordażu przez Flinta. Bryson był doskonałym dowódcą i taktykiem, umiejętnie dyryguje swoimi ludźmi. Sam statek staje się doskonałą fortyfikacją, niemalże niemożliwą do sforsowania. Dopiero przez podstęp Flinta udaje się wedrzeć na statek.

Transport[edytuj | edytuj kod]

Andromacha przewoziła na swoim pokładzie bardzo cenne towary - między innymi cukier oraz porcelanę z chin. Na pokładzie Andromachy znajdowało się również pomieszczenie w którym transportowano niewolników.